Vakantieverslagje (2)

2 nov ‘s ochtend stond augustina er al voor een foto met de familie. Daarna stond de taxi al klaar. Eerst naar de bank, daarna inkopen doen en naar dok Vijf. Te dok 5, oude huis van papa bezocht. Daarna langs de oude school gegaan en naar het huis van Max. Daar is de vis schoongemaakt en zijn we naar base G gegaan om te zwemmen en vuur te maken. Verder klappermelk met siroop en dikke melk gedronken. Daarna kwam de vrouw van Max en hun dochter Eta met een vriendin en veel lekker eten. Na het eten terug naar het hotel via de dominee om brillen af te geven.

3 nov ‘s morgens naar het Vliegveld in Sentani. De vlucht naar Wamena zou om 9 uur vertrekken. Om 10 over 9 kwamen we aan. Uiteindelijk hadden we de vlucht van 7 uur welke om 11 uur vertrok. Na een klein uurtje landde we in Wamena.
Nadat we naar ons hotel (Baliem Pilamo) waren gebracht zijn we door de stad gaan lopen en hebben nog een nederlandse vrouw van de MAF gesproken. Na het eten hebben we onze rugzakken klaargemaakt en zijn we gaan slapen.

One Response to “Vakantieverslagje (2)”